poniedziałek, 17 stycznia 2011

Metamorfoza lenka1997

Metamorfoza lenka1997

Makijaż :

Hmm. poprosiłaś mnie o metamorfoze. Tylko powiedz mi .. z czego ja ja mam robić ? 0 kosmetyków, 2 pary kolczyków, okulary i opaska. To jest zawartość twojego salonu piękności.

Przed- /\ [DO GÓRY]. Jak na to co masz to nie jest źle. Dałaś ładne włosy, moje ulubione dla NSS ; ] 2/5 ; /

Po 1 - Dałam niebieskie kolczyki i do tego łagodną fryzurkę.  Prosto, szykownie ; ]

Po 2 - Czarnulka ; D czarne włosy [koczek] i do tego czarne okulary .


Ubrania :


Przed- Po prostu  M.A.S.A.K.R.A. darmowe ciuchy i trampki? Nie postarałaś się. Nie rozumiem.. Masz tyle fajnych ciuchów a ubierasz sie w taki szajs ?0/5

Po 1 - Napisałaś mi że lubisz rap. No to taki zestaw na luzie. Tylko musiałabyś sobie kupić : czarne lub białe lub czerwone trampki..

Po 2 - Elegancko, prost, klasycznie. Na ciemno, czarne buty, rajstopki z RIO i sukienka. PROSTO - zasada numer 1 w ubieraniu się.

Ogólnie : 1/5 POPRACUJ NAD SWOIM WIZERUNKIEM. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz