niedziela, 16 stycznia 2011

Metamorfoza kingamatusak14

Metamorfoza kingamatusak14

Makijaż :
Przed - Gdy to zobaczyłam normalnie spadłam z krzesła. Tak tandetnej [bez obrazy] me dollki jeszcze nie widziałam. Spalona w solarium, blond włosy - jednym słowem barbiii. ZMIEŃ KOLOR SKÓRY. Sztuczne rzęsy ? Żenada. Kup sobie tusz do rzęs w DOT.   Kokardka? Może lepsza by była różowa ? Nie mogę na to patrzeć.1/5


Po1- Skoro lubisz styl Barbie dałam różowego motylka. Zdjęłam sztuczne rzęsy.  Dałam normalniejszy kolor włosów. NIE MASZ KOSMETYKÓW. PONAD 1200 PUNKTÓW I 0 KOSMETYKÓW.
Zrób coś dla mnie zmień też kształt twarzy na bardziej szpiczasty, nos na jakiś ładniejszy i oczy..

Po2 -Zostawiłam dodatki z "Przed" .. Dałam ładne włosy i czarny kolor. Tutaj musiałabyś zmienić kształt twarzy. W "Przed" byłaś bardzo tandetna więc tu odmiana - bardzo popularnie, prosto, pięknie..

Ubrania:


Przed- I znowu wieje tandetą. Nie jest jakoś bardzo, bardzo źle ani nie jest dobrze. Nie wiem dlaczego do kremowej bluzki szare buty ? Rurki są git.. sama takie mam i bardzo je lubie - pasują do wszystkiego.2.5/5

Po1 - Elegancki zestawik. NIC CIE NIE KOSZTOWAŁ. Niebieska sukienka, torebka i srebrno-niebieskie pantofelki. Prosto a pięknie.

Po 2 - Sportowo, uroczo, wszystko do siebie pasuje. Szara bluzka i szare trampki. Czarne rurki a z pod szarej bluzki wystaje trochę czarnego T-shirtu. Zero różu, kremu.. I innych słodkości. Prosto zwięźle i na temat ; ]
Ogólnie : 1.5/5 ; / ZMIEŃ SWÓJ WIZERUNEK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz