sobota, 15 stycznia 2011

Metamorfoza SuperAlice299

Matamorfoza  SuperAlice299:

Makijaż :




Przed- Podoba mi się bardzo twój makijaż ;* Tylko szkoda ze w tej stylizacji mało go widać. Starałaś się iść za trendami mody . Rozumiem. Nie do końca podoba mi się to zestawienie. 4/5

Po 1- I tu właśnie odsłoniłam twój piękny makijaż. Cień z LUXE i mocne rzęsy ; ] Do tego pod kolor kolczyki - elegancka i prosta stylizacja.
Po 2 - Tą stylizacje możesz wykorzystać do wszystkiego. Nie ważne czy będziesz mieć rurki i T-shirt czy elegancką sukienkę. Uniwersalny kolor- czarny. Mi się bardzo podoba to na twojej lalce.


Ubrania:



Przed- Trochę nic do siebie nie pasuje xD eleganckie buty do niebiesko czerwonych leginsów i zielono niebieskiej bluzki ? ; / Nie jest jakoś bardzo źle ale mi się tak średnio podoba ; C 3.5/5


Po 1- Zrobiłam tą samą stylizacje tyko że dałam pasujące zielone rurki i trampki.. Szkoda że nie masz czarnych abo zielonych trampek. Wgl masz trochę mało ubrań. Ale myślę że to się zmieni ; D

Po 2 - Elegancka stylizacja. Wiem że twarz nie pasuje .. ale  ciucy są świetne i Tanie. Czarne buty, sukienka i bransoletka [ która się trochę mi przesunęła xD]. Stylizacja ta pokazuje zalety twojej lalki. Mi się podoba .. I to bardzo ; ]
Ogólnie : 4/5. Jesteś śliczna ; ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz